سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سقف نورگیر در رباط کریم

سقف نورگیر در رباط کریم با بهترین قیمت و کیفیت با دارابودن تمامی استانداردهای ساخت به شما عزیزان توسط مجموعه جهان نورگیر ارائه می شود. سقف نورگیر در رباط کریم دارای ضمانت نامه استاندارد از سوی شرکت بوده که مدت گارانتی آن ها دو ساله می باشد و در این زمان خدماتی قابل توجه به شما عزیزان عرضه می شود. سقف نورگیر در رباط کریم اول نور را به صورت کامل دریافت کرده و با شفافیت کاملی به فضای زیرین بازتاب می کند. تنوع رنگ در سقف نورگیر بالا بوده و شما عزیزان می توانید با بهره گیری از نورهای رنگی ملایم فضایی دلنشین به فضای بیرونی و داخلی منزل خود بدهید. مزیت نورگیر های سقفی جهان نورگیر این است که شما عزیزان می توانید با آب بندی کامل این سقف ها را دریافت کنید تا بتوانید در شرایط مختلف از آن استفاده کنید. معماری آتریوم که در دکوراسیون داخلی منازل از موارد مهم محسوب می شود. سقف نورگیر در رباط کریم هم می تواند به صورت سازه های آماده به شما عزیزان ارائه شود و هم می توانید بر اساس نظر شخصی خود بهترین طرح را برای آن ها در نظر بگیرید.

 

معمولا برای سقف نورگیر در رباط کریم پوشش های مختلفی در هنگام راه اندازی نورگیرهای سقفی در نظر می گیرند. در قدیم بیشتر از پوشش های شیشه ای استفاده می شد ولی امروزه از انواع ورق های پلی کربنات و اکریلیک برای پولش بندی نورگیرهای سقفی استفاده می کنند. پوشش حبابی یکی دیگر از پوشش هایی است که برای راه اندازی سقف نورگیر در رباط کریم استفاده می کنند. در این پوشش از دو قسمت مهم برای راه اندازی نورگیرها استفاده شده که برای ایجاد مقاومت کافی از پایه فایبرگلاس و از ورق های اکریلیک برای روکش این نورگیرهای سقفی استفاده می کنند. ورق های اکریلیک از خواص مکانیکی قابل توجه ای برخوردار هستند. اشکالی که برای سازه های نورگیرهای حبابی در نظر می گیرند در انواع شکل های هندسی اعم از مخروطی، مربعی، کروی و غیره در قالب های از پیش طراحی شده برای جرای نورگیرها مورد استفاده قرار می گیرند. شاید برای شما مشتریان سوال شود که چرا تنوع شکل ها زیاد است، در پاسخ باید بگوییم، هر ساختمانی با توجه به نوع کاربردی که دارند دارای فضاهایی جهت نورگیری می باشد برای همین استفاده از پوشش حبابی نورگیر برای سقف نورگیر بسیار مناسب می باشد.

 

معمولا در هنگام راه اندازی سقف نورگیر از انواع حباب های اکریلیک استفاده می کنند که تنوع طرح و رنگ در آن ها بالا می باشد. این نورگیر ها در دفع صداهای اطراف بسیار قابل توجه بوده  و عایق مناسبی در برابر نفوذ سرما و گرما محسوب شده اند. با توجه به خاصیت عایق بودن نورگیرهای سقفی، در طراحی جدارهای سقف از چندین لایه عایق مانند پشم سنگ استفاده می کنند سقف نورگیر در باط کریم از وزن سبکی برخوردار بوده که ار قابلیت های مهم این سقوف محسوب می شود. معماری آتریوم در دکوراسیون داخلی منزل از نکات حائز اهمیت است، استفاده از سقف نورگیر برای فضاهایی چون حیاط خلوت که نیاز به نور شدیدی دارند، می تواند یکی از نکات قابل توجه در دکوراسیون داخلی به شمار بیاید. نورگیرها هم می توانند بر اساس سفارش شما طراحی شوند و هم می توانند به صورت آماده مورد استفاده قرار بگیرند.