سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پنجره یو پی وی سی هافمن در همدان

پنجره یو پی وی سی هافمن در کرج از محصولات ویژه ما بوده که برای ساخت جدارهای پنجره از پروفیل های مختلفی استفاده می کنند. این پروفیل ها از ورق های آلومینیومی و یو پی وی سی می باشد که دارای ویژگی های فیزیکی و شیمیایی بسیاری می باشند. شبکه داخلی پروفیل های یو پی وی سی توخالی بوده به همین جهت در برابر نفوذ سرما و گرما عایق مناسبی محسوب می شود. علاوه بر پنجره یو پی وی سی هافمن در کرج انواع پنجره های اتوماتیک و درب های دوجداره در مجموعه هافمن به فروش می رسد. بیشتر از عایق هایی چون پشم سنگ در جدارهای مختلف این درب ها به عنوان عایق استفاده می کنند. استفاده از لایه های یو پی وی سی باعث شده است تا در برابر صداهای آلوده کننده عایق مناسبی به حساب بیاسند. پنجره یو پی وی سی هافمن در کرج این قابلیت را دارد تا 40 درصد از مصرف انرژی را به حداقل رساند. یکی از روکش هایی که برای پنجره های دوجداره استفاده می کنند، روکش آلومینیومی بوده که دارای ظاهر بسیار زیبایی هم می باشند و برای دکوراسیون و نمای خارجی ساختمان بسیار مناسب هستند. پنجره های الومینیومی از دوام ساخت بالایی برخوردار بوده که با گذشت زمان دچار فرسودگی نشده و از کیفیت در کاسته نمی شود. پنجره یو پی وی سی در برابر نفوذ رطوبت اضافی بسیار مقاومت داشته و برای مکان هایی که در معرض رطوبت هستند، بسیار مناسب می باشند. استفاده از آن ها برای فضاهایی چون حیاط خلوت و استفاده برای پارکینگ های عمومی بسیار مناسب هستند.

 

پروفیل های یو پی وی سی به کار رفته در ساخت پنجره یو پی وی سی هافمن از خواص مکانیکی قابل توجه ای برخوردار می باشند که در اینجا به روش ساخت و ویژگی های آن می پردازیم. این ماده از مخلوط نمک طعام و نفت خام بدست آماده که برای ایجاد مقاومت بالا از این دو ماده در ساخت پنجره ها استفاده می کنند. دلیل استفاده از نفت خام تولید اتیلن و از نمک کلر می باشد. پنجره یو پی وی سی هافمن بسیار سبک بوده و از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار می باشند. از طریق فرایند پلیمریزاسیون این دو عنصر یعنی اتیلن و کلر ترکیب شده و ورق های یو پی وی سی در انواع اندازه ها تولید می شوند. این ماده پلاستیکی و قابل ارتجاع می باشد و فقط برای ساخت درب و پنجره ها از آن ها استفاده نمی شود. برای ساخت پنجره یو پی وی سی هافمن می توان از مواد بازیافتی نیز استفاده نمود که کیفیت درب های دیگر را ندارند، این درب ها دارای ویژگی های زیر می باشند که باعث شده است نسبت به درب های آهنی و شیشه ای قدیمی در مزیت باشند:

1.     شکل پذیری بالا

2.     عایق مناسب حرارت و صدا

3.     دارای امکاناتی چون دسته های کشویی و دینامیکی با فناوری ساخت بالا

 

مجموعه ما سعی دارد تا پنجره یو پی وی سی هافمن را با بالاترین کیفیت بازار در اختیار شما مشتریان قرار دهد که مهم ترین شاخصه مجموعه ما محسوب می شود. درب و پنجره ها با استانداردهای لازم ساخته می شوند و دارای نشان استاندارد از سوی شرکت سازنده می باشند. محصولات ما دارای کارت گارانتی دوساله از سوی شرکت می باشد که در این مدت خدماتی به شما مشتریان عزیز ارائه می کنیم. این خدمات شامل تعویض و یا تعمیر محصولات در سریع ترین زمان می باشد. کارشناسان ما می توانند در انتخاب نوع پنجره یو پی وی سی هافمن به شما عزیزان مشاوره رایگان دهند. پس از خرید محصول تکنسین فنی برای نصب برای شما عزیزان فرستاده می شود. مزیت ما سه دهه سابقه کاری فروش این محصولات می باشد، امیدواریم تا به شما عزیزان در این زمینه خدمت رسانی بکنیم.