سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پنجره های هافمن

پنجره های هافمن از پروفیل های مختلفی از جمله آلومینیومی و یو پی وی قابل راه اندازی است. علاوه بر پنجره، درب دوجداره هافمن با کیفیت ساخت بالایی به صورت مستقیم از تولیدی عرضه می شود. شبکه داخلی این پروفیل ها توخالی بوده که باعث ویژگی های قابل ملاحظه ای در جدارهای مختلف این پنجره ها شده است. پنجره های هافمن عایق مناسبی در برابر نفوذ سرما و گرما محسوب می شوند و ویژگی های بی شمار دیگری برای کاربران ایجاد کرده اند. این پنجره ها مانع مناسبی در برابر صداهای آلوده کننده به حساب می آیند. درقدیم بیشتر از عایق هایی چون پشم سنگ در جدارهای مختلف اسکلت فلزی این درب ها استفاده می کردند. امروزه استفاده از لایه های یو پی وی سی در ساخت پنجره و درب ها باعث استحکام بالای ساخت آن ها شده است. استفاده از درب دوجداره هافمن این قابلیت را دارد تا 40 درصد از مصرف انرژی را به حداقل برساند. یکی از درب های دوجداره مجموعه هافمن، درب های آلومینیومی بوده که با گذشت زمان دچار فرسایش نمی شود. این درب ها عایق مناسب صوت بودند و برای مکان هایی چون سرویس های بهداشتی که در معرض رطوبت زیادی هستند،بسیار مناسب هستند.

 

یو پی وی سی استفاده شده در راه اندازی درب دوجداره هافمن دارای خواص مکانیکی قابل توجه ای بوده و در صنعت برای کاربردهای زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده از مخلوط نمک طعام و نفت خام بدست آمده که با هم طبق فرایندهای شیمیایی ترکیب شده و انواع ورق های یو پی وی سی را به وجود می آورند. دلیل استفاده از نفت خام تولید اتیلن و از نمک کلر می باشد. این دو عنصر سازنده یو پی وی سی در مقاومت آن بسیار موثر می باشد. این ماده پلاستیکی بوده و فقط برای ساخت درب و پنجره ها از آن ها استفاده نمی شود و برای کاربردهای دیگر نیز مورد استفاده قرار می گیرد. برای ساخت درب دوجداره هافمن می توان از مواد بازیافتی و پلاستیکی بهره برد. برخی دیگر از ویژگی های این درب و پنجره ها به شرح ذیل می باشد:

مقاومت در برابر ضربات مختلف

1.     شکل پذیری بالا

2.     عایق مناسب حرارت و صدا

3.     وزن کم با طول عمر بالا

4.     دارای امکاناتی چون دسته های کشویی و دینامیکی با فناوری ساخت بالا

 

مجموعه ما سعی دارد تا درب دوجداره هافمن را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت بازار به شما عزیزان ارائه کرده که مهم ترین شاخصه مجموعه ما محسوب می گردد. درب و پنجره ها با استانداردهای لازم ساخته می شوند و دارای نشان استاندارد از سوی شرکت سازنده می باشند. محصولات ما دارای کارت گارانتی دوساله از سوی شرکت می باشد که در این مدت خدماتی ارزنده به شما مشتریان عزیز ارائه می کنیم. این خدمات شامل تعویض و یا تعمیر محصولات در سریع ترین زمان می باشد. کارشناسان ما می توانند در انتخاب نوع درب و پنجره به شما عزیزان مشاوره رایگان بدهند. پس از خرید درب دوجداره هافمن تکنسین فنی برای نصب برای شما عزیزان فرستاده می شود. مزیت ما سه دهه سابقه کاری فروش این محصولات می باشد، امیدواریم تا به شما عزیزان در این زمینه خدمت رسانی بکنیم.