سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پنجره هافمن قیمت

پنجره دوجداره هافمن عایق مناسبی در برابر نفوذ سرما و گرما محسوب شده و از محصولات اصلی ما به شمار می رود. علاوه بر این پنجره ها انواع درب هاب دوجداره و اتوماتیک با پروفیل های یو پی وی سی و آلومینیومی به مشتریان عزیز ارائه می شوند. درقدیم بیشتر از عایق هایی چون پشم شیشه در در سطوح مختلف این پنجره ها استفاده می شد ولی امروزه بیشتر از ورق های یو پی وی سی استفاده می کنند. پنجره دوجداره هافمن در دفع صداهای آلوده کننده بسیار مناسب عمل کرده و عایق بسیار خوبی از این نظر به حساب می آید. استفاده از پنجره های چند جداره این قابلیت را دارند تا 40 درصد از مصرف انرژی را به حداقل برسانند. درب و پنجره های هافمن با برخورد رطوبت دچار زنگ ردگی نمی شوند و دوام خود را به خوبی حفظ می کنند. این پنجره ها ظاهر شکیلی داشته و استفاده از آن ها برای فضاهایی چون حیاط خلوت مناسب می باشد. نوع دیگری از پنجره دوجداره هافمن از روکش پلاستیکی ساخته می شوند که عایق مناسبی در برابر حرارت و سرما به حساب می آیند.

 

یکی از محصولات ارزنده هافمن ساخت پنجره های یو پی وی سی با پروفیل های با کیفیت می باشد. معمولا یو پی وی سی استفاده شده در پنجره دوجداره هافمن باعث وزن سبک آن ها شده است که از مزیت های ویژه آن ها نسبت به پنجره های قدیمی به حساب می آید. در این قسمت می خواهیم درباره ساخت این ورق ها برای شما مطالبی را عرض کنیم. ماده سازنده یو پی وی سی  از مخلوط نمک طعام و نفت خام بدست آمده و برای بسیار از کابردهای مهندسی مناسب می باشد. دلیل استفاده از نفت خام تولید اتیلن و از نمک تولید کلر می باشد. این دو عنصر سازنده یو پی وی سی در مقاومت ورق های یو پی وی سی بسیار موثر است. از طریق فرایند پلیمریزاسیون این دو عنصر با هم ترکیب می شوند و ورق های پی وی سی در اندازه های مختلف به وجود می آیند. این ماده پلاستیکی و قابل ارتجاع می باشد و فقط برای ساخت درب و پنجره ها از آن ها استفاده نمی شود. این پنجره ها ویژگی های بی شماری دارند که در زیر به برخی از آن ها می پردازیم: مقاومت در برابر ضربات مختلف

1.     شکل پذیری بالا در عین استحکام بالا

2.     عایق مناسب حرارت و صدا

3.     وزن سبک با طول عمر بالا

4.     دارای امکاناتی چون دسته های مکانیکی و قفل های دیجیتالی

 

مجموعه ما سعی دارد تا پنجره دوجداره هافمن را با بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار دهد که مهم ترین شاخصه مجموعه ما به حساب می آید. علاوه بر کیفیت بالا دارای قیمت مناسبی هستند. درب و پنجره ها با استانداردهای لازم ساخته می شوند و از متریال های با کیفیتی در ساخت آن ها استفاده می شود. پس از سه دهه سابقه فروش این محصولات توانسته ایم در ساخت آن ها به تولید انبوه برسیم و برند خود را در میان تولیدکنندگان بزرگ در این عرصه قرار دهیم. خدمات پس از فروش ما شامل تعویض و یا تعمیر محصولات در سریع ترین زمان می باشد. کارشناسان ما می توانند در انتخاب نوع درب و پنجره به شما عزیزان مشاوره رایگان بدهند. و پس از خرید پنجره دوجداره هافمن تکنسین فنی برای نصب برای شما عزیزان فرستاده می شود. مزیت ما سه دهه سابقه کاری فروش این محصولات می باشد، امیدواریم تا به شما عزیزان در این زمینه خدمت رسانی بکنیم.