سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پنجره هافمن upvc

برای ساخت پنجره هافمن upvc از پروفیل های مختلفی چون آلومینیومی و یو پی وی ساخته شده که برای درب دوجداره هافمن نیز کاربرد دارد که با درجه کیفی بالایی به شما عزیزان ارائه می شود. علاوه بر این درب دوجداره هافمن، درب های اتوماتیک نیز ارائه شده که عایق مناسبی در برابر حرارت و سرمای اضافی به حساب می آیند. این دربها صداهای آلوده کننده اطراف را به خوبی مهار می کند. امروزه استفاده از پروفیل های یو پی وی سی در قسمت درونی این درب و پنجره ها باعث شده است تا با مقاومت بیشتری صداهای ناهنجار و حرارت اضافی را دفع کند. پنجره هافمن upvc این قابلیت را دارد تا مقداری از اتلاف انرژی را به حداقل برساند. یکی از انواع درب های چند جداره درب هایی با روکش آلومینیومی بوده که با گذشت زمان دچار فرسایش نشده و از دوام بالایی برخوردار است. این درب ها همچنین در برابر رطوبت از خود مقاومت خوبی نشان می دهند. این درب ها ظاهر شکیلی داشته و استفاده از آن ها برای فضاهایی چون حیاط خلوت مناسب می باشد. نوع دیگری از درب های دوجداره موجود می باشند که از روکش پلاستیکی ساخته شده اند که عایق مناسبی در برابر حرارت و سرما به حساب می آیند. با وجود استفاده از جدارهای مختلف برای درب دوجداره از وزن کمی نیز برخوردار می باشند.

 

در این قسمت می خواهیم درباره یکی از قسمت های مهم درب دوجداره هافمن برای شما مطالبی را شرح دهیم و درباره کاربردهای آن ها بپردازیم. یکی از موراد مهم در ساخت پنجره های دوجداره و درب دوجداره هافمن ورق های یو پی وی سی می باشد که از مخلوط نمک طعام و نفت خام بدست می آید. دلیل استفاده از نفت خام تولید اتیلن است. این دو عنصر سازنده در مقاومت آن پنجره و درب های دوجداره بسیار موثر هستند. از طریق فرایند پلیمریزاسیون این دو ماده با هم ترکیب شده و ورق های پی وی سی به وجود می آید. شکل پذیری درب و پنجره ها بالا بوده که در برابر ضربات مختلف از خود مقاومت نشان می دهند. یکی از قابلیت های این پنجره ها وزن سبک آن ها می باشد که دلیل آن استفاده از ورق های یو پی وی سی می باشد. برای ساخت درب دوجداره می توان از مواد بازیافتی نیز استفاده نمود که کیفیت درب های یوپی وی سی را ندارند.

 

مجموعه ما سعی داشته تا درب دوجداره هافمن را با بالاترین کیفیت بازار به شما عرضه کند. کیفیت بالا و قیمت ارزان از شاخصه اصلی مجموعه ما به حساب می آید. درب و پنجره ها با استانداردهای لازم ساخته می شوند و دارای نشان استاندارد از سوی شرکت سازنده هستند. پس از سه دهه سابقه فروش این محصولات توانسته ایم در ساخت درب دوجداره هافمن به تولید انبوه برسیم محصولات ما دارای کارت گارانتی دوساله از سوی شرکت بوده که مدت زمان پشتیبانی از محصول دوساله می باشد. پشتیبانی شامل تعویض و یا تعمیر محصولات در سریع ترین زمان ممکن می باشد. کارشناسان ما می توانند در انتخاب نوع درب و پنجره به شما عزیزان مشاوره رایگان بدهند. و پس از خرید محصول تکنسین فنی برای نصب برای شما عزیزان فرستاده می شود. مزیت ما سه دهه سابقه کاری فروش این محصولات می باشد، امیدواریم تا به شما عزیزان در این زمینه خدمت رسانی بکنیم.