سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سقف نورگیر در بندرعباس

سقف نورگیر در بندر عباس با استانداردهای لازم در مجموعه ما ساخته می شود. معمولا از سقف ها برای نورگیری برای مکان هایی که نیاز شدید به نور دارند، استفاده می کنند. مجموعه ما برای محصولات نورگیرهای سقفی برای مشتریان تخفیفی ویژه در نظر گرفته است. سقف نورگیر در بندرعباس نور را با شفافیت بالا وارد محیط خانه می کنند. شما می توانید با استفاده از نورگیرهای رنگی ترکیب رنگ زیبایی را در منزل خود ایجاد کنید. مزیت نورگیر های سقفی جهان نورگیر این است که شما عزیزان می توانید با آب بندی کامل این سقف ها را دریافت کنید تا بتوانید در شرایط مختلف از آن استفاده کنید.

 

معمولا از دو پوشش زیر برای راه اندازی سقف نورگیر استفاده می کنند:

1.    پوشش پلی کربنات

2.    پوشش حبابی نورگیر

در پوشش پلی کربنات از انواع ورق های پلی کربنات استفاده می شود که باعث شده است وزن سقف پایین باشد و نصب آن به راحتی انجام شود. در پوشش حبابی از ورق های اکریلیک و پایه فایبرگلاس تشکیل شده است که در صنعت از کاربردهای فراوانی برخوردار هستند. ورق های اکریلیک از قابلیت های فیزیکی و شیمیایی قابل توجه ای برخوردار هستند. از پرکاربردترین نوع پوشش در راه اندازی سقف نورگیر، حبابی نورگیر می باشد. به این نورگیرها، کوپل نیز می گویند. سازه های نورگیر های کوپل می توانند به صورت سازه های از پیش ساخته شده در اختیار مشتریان قرار بگیرند. اشکالی که برای سازه های آن ها در نظر می گیرند در انواع شکل های هندسی می باشند که در دریافت نور خورشید به خوبی عمل می کنند.

1.    معمولا برای سازه های آماده سقف نورگیر رنگ های متنوعی در نظر می گیرند.

2.    این نورگیرها به عنوان عایقی مناسب در برابر انواع صداهای مزاحم و حرارت اضافی به حساب می آیند.

3.    با توجه به خاصیت عایق بودن سقف این نورگیرها به صورت دو جداره نیز ارائه می شوند و از چند لایه برای ساخت ضخامت آن ها استفاده می کنند. استفاده از ورق های اکریلیک در ساختار سقف باعث شده است تا رنگ و جلای آن ها در هنگام پولیش زدن به حالت اولیه باز گردد.

4.    معماری آتریوم که در دکوراسیون داخلی منزل از نکات حائز اهمیت است، استفاده از سقف نورگیر می تواند در این فضا از خود نقش مهمی داشته باشد. سقف نورگیر در بندر عباس می تواند بر اساس سفارش شما طراحی شود و یا می توانید از سازه های از پیش ساخته شده این سقوف استفاده کنید.

شاید برای شما مشتریان سوال شود که چرا تنوع شکل ها زیاد است، در پاسخ به این مشتریان باید بگوییم که هر ساختمانی با توجه به کاربری که دارد، دارای فضاهای مختلفی از نظر ساخت می باشد. برای هریک از ای فضاها می توانید متناسب با نظر شخصی خود بهترین نورگیر سقفی را انتخاب کنید.