سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سقف نورگیر در نسیم شهر

پوشش حبابی و پوشش پلی کربنات سقف نورگیر بیشترین استفاده را در راه اندازی نورگیرهای سقفی دارند. ورق های پلی کربنات استفاده شده و اکریلیک دارای وزن سبکی می باشند. معمولا برای پوشش نورگیرهای سقفی مانند سقف پاسیو برای فضای حیاط خلوت یا همان پاسیو امروزه از ورق های شفاف پلی کربنات در انواع سایزها استفاده می کنند. در پوشش سقف نورگیر برای ایجاد استحکام بالا از پایه های فایبرگلاس استفاده می کنند. ورق های اکریلیک از قابلیت های فیزیکی و شیمیایی قابل توجه ای از جمله مقاومت بالا و وزن سبک به همراه ثبات رنگ برخوردار هستند. در صنعت به نورگیرهای حبابی نورگیرهای کوپل نیز می گویند. اشکالی که برای سازه های آن ها در نظر می گیرند در انواع شکل های مختلف که بیشترین استفاده را نسبت به شکل های دیگر دارند، اعم از مخروطی، مربعی، کروی و غیره در قالب های از پیش طراحی شده برای اجرای نورگیرها مورد استفاده قرار می گیرند. شاید برای شما مشتریان سوال شود که چرا تنوع شکل ها زیاد است، در پاسخ باید بگوییم، هر مجتمعی با توجه به نوع کاربردش از فضاهای مختلف یک ساختمان دارای فضاهای خاصی جهت دریافت نور می باشد برای همین استفاده از پوشش حبابی نورگیر برای سقف پاسیو بسیار مناسب می باشد.

 

در کارگاه های سازنده معمولا از انواع حباب های اکریلیک با وزن خیلی کم استفاده می کنند. این حباب های اکریلیک استفاده شده برای سقف نورگیر باعث می شود تا نورگیرهاعایق مناسب صوت به حساب بیایند. طراحی جدارهای درونی سقف نورگیر با توجه به خاصیت عایق پذیری آن ها  از چندین لایه یو پی وی سی استفاده می کنند. استفاده از یو پی وی سی در ساختار سقف باعث شده است تا رنگ آن ها در هنگام پولیش زدن به حالت اولیه باز گردد و عایق خوبی در برابر حرارت و نفوذ سرما به حساب بیاید. مجموعه جهان نورگیر این افتخار را دارد تا دست مشتریان را برای انتخاب بهترین طرح و رنگ برای نورگیرهای سقفی باز گذاشته و آن خها متناسب با دکوراسیون و دیزاین فضای حیاط خلوت از بهترین نورگیر استفاده کنند.

 

قیمت سقف نورگیر معمولا با توجه به فاکتورهای مختلفی قابل تعیین است. یکی از این فاکتور ها این است که اندازه محل اجرای پروژه چقدر است و چقدر فضا برای نورگیر در نظر گرفته می شود. سقف نورگیر با تخفیف ویژه ای به شما مشتریان عزیز در انواع طرح ها فروخته می شود. وظیفه نورگیرهای سقفی این است که نور خورشید را به طور کامل دریافت کرده و به فضای زیرین انتقال دهد. این نورگیر ها نور را با شفافیت بالایی وارد خانه کرده و این به دلیل استفاده از ورق های اکریلیک و پلی کربنات می باشد. با پیشرفت صنعت ساختمان سازی استفاده از سقف نورگیر متحرک حیاط خلوت برای فضای پاسیو شما می تواند یکی از نکات قابل توجه محسوب شود. سقف نورگیر، سقف حیاط خلوت، سقف پاسیو و سقف پلی کربنات همگی با آب بندی کامل به شما عزیزان فروخته می گردد.