سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پنجره دوجداره هافمن در بوکان

پنجره دوجداره هافمن، درب دوجداره هافمن، پنجره یو پی وی سی هافمن و پنجره های اتوماتیک محصولات با کیفیت هافمن بوده که دارای ماندگاری بالایی از نظر ساخت هستند. برای سطح خارجی این پنجره ها می توان طرح های متنوعی متناسب با دیزاین معماری خود در نظر داشته باشید. همچنین تنوع رنگ در این پنجره ها بالا بوده و می توانید بر اساس دکوراسیون داخی خود از بهترین رنگ استفاده کنید. درقدیم بیشتر از عایق هایی چون پشم شیشه و پشم سنگ به عنوان عایق های حرارتی استفاده می کردند. امروزه استفاده از لایه های یو پی وی سی در جدارهای مختلف این درب ها با مقاومت بیشتری صداهای ناهنجار و حرارت اضافی را دفع می کند. در جلوگیری از مصرف انرژی بسیار موثر بوده و حرارت زیادی را می تواند درون ساختمان ها ذخیره کند. این پنجره ها عایق مناسب رطوبت به حساب می آیند که برای مکان هایی چون سرویس های بهداشتی که در معرض رطوبت زیادی هستند،بسیار مناسب می باشند. این پنجره ها با توجه به طرح هایی که دارند، ظاهرزیبایی داشته و استفاده از آن ها برای فضاهایی چون حیاط خلوت  بسیار مناسب هستند. با وجود استفاده از لایه های مختلف برای اسکلت فلزی آن ها، پنجره دوجداره هافمن وزن پایینی نیز برخوردار می باشد.

 

یو پی وی سی ها دارای خواص مکانیکی قابل توجه ای هستند که امروزه بیشتر برای درب و پنجره دوجداره هافمن استفاده می گردد. یو پی وی سی استفاده شده در ساخت پنجره دوجداره هافمن از ترکیب نمک طعام و نفت بدست آمده و در انواع سایزها برای بسیاری از کاربردهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. در تولید ورق های یو پی وی سی تولید کلر و اتیلن بسیار مهم بوده و هدف از تشکیل آن ها ایجاد مقاومت بالا برای ورق های یو پی وی سی می باشد از طریق فرایند پلیمریزاسیون این دو عنصر با هم ترکیب شده و ورق های پی وی سی به وجود می آید. این ماده پلاستیکی و قابل برگشت بوده و فقط برای ساخت درب و پنجره ها از آن ها استفاده نمی شود، بلکه برای بسیاری از کاربردهای دیگر نیز مورد استاده قرار می گیرد.

 

مجموعه ما سعی دارد تا پنجره دوجداره هافمن را با بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار دهد که مهم ترین شاخصه مجموعه هافمن به حساب می آید. این پنجره ها با هدف جلوگیری از اتلاف انرژی در سایزهای مختلف در پروسه تولید قرار می گیرند. باید ساخت این پنجره ها بر اساس استاندارهای لازم ساخته و راه اندازی شوند. محصولات ما دارای کارت گارانتی دوساله از سوی شرکت می باشد که در این مدت خدماتی ارزنده به شما مشتریان عزیز ارائه می کنیم. این خدمات شامل تعویض و یا تعمیر محصولات در سریع ترین زمان می باشد. کارشناسان ما می توانند در انتخاب نوع درب و پنجره به شما عزیزان مشاوره رایگان بدهند. و پس از خرید محصول تکنسین فنی برای نصب برای شما عزیزان فرستاده می شود. مزیت ما سه دهه سابقه کاری فروش پنجره دوجداره هافمن بوده، امیدواریم تا به شما عزیزان در این زمینه خدمت رسانی بکنیم.