سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پنجره دوجداره هافمن در ایذه

پنجره دوجداره هافمن در اندیشه با استفاده از جداره های مختلفی با عایق های حرارتی پر می گردند. پروفیل های مختلفی از جمله آلومینیومی و یو پی وی بیشتر استفاده را در راه اندازی پنجره دوجداره هافمن دارند. علاوه بر این درب دوجداره هافمن صداهای آلوده کننده اطراف را به خوبی مهار می کند. پنجره دوجداره هافمن صداهای مزاحم را به خوبی دفع کرده و عایق مناسب صدا به حساب می آید. معمولا شبکه داخلی ورق های یو پی وی درقدیم بیشتر از عایق هایی چون پشم شیشه در جدارهای مختلف این درب ها استفاده می کردند. تا 40 درصد از اتلاف انرژی را به حداقل رسانده و در صرفه جویی انرژی از عوامل مهم به شمار می رود. یکی از پنجره های دوجداره مجموعه هافمن، پنجره های آلومینیومی بوده که ماندگاری بالایی داشته و با گذشت زمان دچار فرسودگی نمی شوند. این درب ها ظاهر شکیلی دارند و استفاده از آن ها برای فضاهایی چون حیاط خلوت و استفاده برای پارکینگ های عمومی بسیار مناسب هستند. نوع دیگری از پنجره دوجداره هافمن موجود می باشند که از روکش پلاستیکی ساخته شده اند که عایق مناسبی در برابر حرارت و سرما به حساب می آیند، ولی کاربرد پنجره های یو پی وی سی را ندارند. با وجود استفاده از جدارهای مختلف برای درب دوجداره از وزن پایینی نیز برخوردار می باشند.

 

برای ساخت پنجره های چندجداره معمولا از ورق های یو پی وی سی در اندازه های مختلف استفاده می کنند که دارای وزن سبکی بوده و با استفاده از فرایندهای شیمایی مختلف در پروسه تولید قرار می گیرند. در این قسمت می خواهیم درباره یکی از قسمت های اساسی پنجره دوجداره هافمن با نام یو پی وی سی پرداخته و ردباره ویژگی های آن برای شما مطالبی را عرض نماییم. ورق های یو پی وی سی استفاده شده در ساخت پنجره دوجداره هافمن از مخلوط نمک طعام و نفت خام با ساتفاده از فرایندهای شیمایی مختلف بدست می آید. معمولا استفاده از هر ماده برای هدفی خاص در پنجره دوجداره استفاده می گردد. از طریق واکنش پلیمریزاسیون این دو ماده سازنده با هم ترکیب شده و ورق های پی وی سی به وجود می آید. این ماده پلاستیکی و قابل ارتجاع می باشد و فقط برای ساخت درب و پنجره ها از آن ها استفاده نمی شود. برای ساخت پنجره دوجداره هافمن می توان از مواد بازیافتی قابل تجدید نیز استفاده نمود که کیفیت پنجره های دوجداره یو پی وی سی را ندارند. معمولا ساتفاده از ورق های یو پی وی سی باعث می شود تا پنجره از مقائمت بالایی برخوردار باشد و در برابر ضربات مختلف از خود استحکام بالایی نشان دهد.

 

مجموعه ما سعی دارد تا پنجره دوجداره هافمن را با بهترین کیفیت ساخت به همراه ماندگاری بالا به شما مشتریان عرضه کند که مهم ترین شاخصه مجموعه هافمن به حساب می آید. پنجره دوجداره هافمن همانطور که از اسمشان پیداست از جدارهای مختلفی استفاده می کنند. پس از سی سال تجربه فروش محصولات توانسته ایم در ساخت آن ها به تولید انبوه رسیده و برند خود را در میان تولیدکنندگان در این عرصه قرار دهیم. محصولات ما دارای کارت گارانتی دوساله از سوی شرکت می باشد که در این مدت خدماتی ارزنده به شما مشتریان عزیز ارائه می کنیم. کارشناسان ما می توانند در انتخاب نوع درب و پنجره به شما عزیزان مشاوره رایگان بدهند. و پس از خرید محصول تکنسین فنی برای نصب برای شما عزیزان فرستاده می شود. پنجره دوجداره هافمن امروزه نقش مهمی در دکوراسیون داخلی منازل داشته و احیاکننده معماری آتریوم در داخل منازل شده است. این پنجره ها از اسکلت آلومینیومی ساخته شده که شکل پذیری بالایی داشته و دارای طول  عمر بالایی هستند.