سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درب ضد سرقت ترک اصل

فاکتورهای مختلفی وجود دارند، که در قیمت درب ضد سرقت موثر هستند. اولین عاملی که در قیمت دهی به درب ضد سرقت موثر است، نوع سازه و متریال های استفاده شده برای راه اندازی درب ضد سرقت می باشد. تولید انبوه این درب ها در انواع مختلف باعث شده تا قیمت آن ها زیاد بالا نباشد. اکثر کاربران برای خانه خود از این درب ها استفاده کرده و برای انواع ساختمان های تجاری و مسکونی بسیار مناسب می باشند. یکی از مسائلی که باعث جذب مشتریان به این درب ها شده است، مسئله امنیتی است که این درب ها برای خانه ایجاد می کنند. برای همین به درب های ضد سرقت نامیده شدند. یکی دیگر از عواملی که در قیمت درب های ضد سرقت موثر است، اندازه مختلف آن ها است که هرچه از اندازه بیشتری برخوردار باشد، ساخت آن به زمان زیادی احتیاج دارد. کارشناسان فنی ما قبل از راه اندازی درب از محل مربوطه بازرسی می کنند. برای نمای خارجی این درب ها از طرح و رنگ های متنوعی متناسب با نظر شما عزیزان در نظر می کنند که می تواند احیا کننده معماری آتریوم باشد.

 

اولین قابلیت درب ضد سرقت این است که به راحتی نصب شده و زمان زیادی برای راه اندازی آن ها تلف نمی کند. دومین قابلیت ویژه درب ضد سرقت تنوع رنگ آن ها بوده که سعی کرده ایم از انواع طرح و رنگ های درخواستی مشتریان در ساخت آن ها به کار ببریم. یکی از ویژگی های این درب ها استحکام بالای آن ها بوده که باعث دوام بالای آن ها شده است که باعث گذشت زمان دچار فرسایش نمی شوند. یکی از مسائل مهم که باعث شده است بسیار زیاد در انواع ساختمان ها با کاربری های مختلف مورد استفاده قرار بگیرد، امنیت خوبی است که ایجاد می کنند. برای روکش این درب ها از چوب هایی با کیفیت بالا و قیمت ارزان استفاده می کنند. معمولا از دو نوع چوب در ساخت درب ها استفاده می شود. این چوب ها راش و بامبو بوده که دارای قابیلت های فیزیکی و شیمیایی قابل توجه ای می باشند و سطحی براق و جلا داده شده به درب های ضد سرقت می دهند. درب ضدسرقت به گونه ای ساخته و راه اندازی می شود به طوریکه که عایق مناسبی در برابر نفوذ گرما و سرما به حساب می آیند و مانع بسیار خوبی در برابر صداهای آلوده کننده محسوب می شوند.

 

 

معمولا بر روی درب ضد سرقت می توان امکاناتی ویژه نصب کرد، یکی از این امکانات نصب دوربین هایی ویژه بر روی آن ها بوده که عبور و مرور را به خوبی کنترل می کنند. درب ضد سرقت دارای امکانات دیگری چون قفل های بازشو بوده که دارای فناوری بالایی از نظر ساخت هستند. همچنین می توان بر روی درب ضد سرقت از دزگیر های پیشرفته استفاده کرد که باعث مزیت ویژه آن ها نسبت به درب های قدیمی است. در جدارهای مختلف این درب ها از انواع پشم سنگ و پشم شیشه استفاده می شود. سطح بیرونی این درب ها به گونه ای ساخته می شوند که با خیس شدن دچار زنگ زدگی نمی شوند و رنگ خود را به خوبی حفظ می نمایند. قیمت مناسب این درب ها سبب شده سات تا تمامی مشتریان از آن ها در شرایط مختلف استفاده کنند.