سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پروفیل هافمن وین تک

پنجره دوجداره هافمن با انواع پروفیل هافمن وین تک شامل ورق های یو پی وی سی در اندازه های مختلف می باشد، راه اندازی می گردد. علاوه بر یو پی وی سی از پروفیل های آلومینیومی نیز در ساخت آن ها استفاده می شود. شبکه داخلی این پروفیل ها توخالی بوده به همین جهت عایق مناسبی در برابر نفوذ سرما و گرما به حساب می آیند. درقدیم بیشتر از عایق هایی چون پشم شیشه در قسمت درونی این پنجره ها استفاده می شد. امروزه استفاده از لایه های یو پی وی سی در جدارهای مختلف این درب ها با مقاومت بیشتری صداهای ناهنجار و حرارت اضافی را دفع کرده و این قابلیت را دارد تا بسیاری از صداهای ناهنجار را خنثی سازد و از این نظر نسبت به پنجره های قدیمی در مزیت هستند. استفاده از پنجره دوجداره هافمن این قابلیت را دارد تا 40 درصد از مصرف انرژی را به حداقل برساند. یکی از درب های دوجداره مجموعه هافمن، درب های آلومینیومی بوده که با گذشت زمان دچار فرسایش نشده و از کیفیت در کاسته نمی شد. این درب ها عایق مناسب صوت بودند و برای مکان هایی چون سرویس های بهداشتی که در معرض رطوبت زیادی هستند،بسیار مناسب هستند. این درب ها ظاهر شکیلی دارند و استفاده از آن ها برای فضاهایی چون حیاط خلوت و استفاده برای پارکینگ های عمومی بسیار مناسب هستند. نوع دیگری پنجره های دوجداره موجود می باشند که به صورت آلومینیومی بوده و کیفیت پنجره های یو پی وی سی را ندارند. برای روکش خارجی این پنجره ها از روکش پلاستیکی نیز استفاده می شود. با وجود استفاده از جدارهای مختلف برای درب دوجداره از وزن پایینی نیز برخوردار می باشند.

 

در این قسمت می خواهیم درباره یکی از قسمت های مهم پنجره دوجداره هافمن به با نام یو پی وی سی بپردازیم که در صنعت برای بسیاری از کاربرد ها مورد استفاده قرار می گیرند. این ماده از مخلوط نمک طعام و نفت خام بدست می آید. این دو عنصر سازنده یو پی وی سی در مقاومت آن بسیار موثر می باشد. از طریق فرایند پلیمریزاسیون این دو عنصر با هم محلوط می شود و ورق های پی وی سی به وجود می آید. دلیل استفاده از نفت خام تولید اتیلن و از نمک کلر می باشد.  این ماده پلاستیکی و قابل ارتجاع می باشد و فقط برای ساخت درب و پنجره ها از آن ها استفاده نمی شود. برای ساخت پنجره دوجداره هافمن می توان از مواد بازیافتی و پلاستیکی به جای یو پی وی سی  استفاده کرد که کیفیت درب و پنجره های یوپی وی سی را ندارند، این درب ها دارای ویژگی های زیر می باشند که باعث شده است نسبت به درب های آهنی و شیشه ای قدیمی در مزیت باشند:

1.     مقاومت در برابر ضربات مختلف و مقاومت در برابر ثبات رنگ

2.     شکل پذیری بالای این پنجره ها

3.     عایق مناسب حرارت و صدا

4.    وزن کم با طول عمر بالا

5.     دارای امکاناتی چون دسته های کشویی و دینامیکی با فناوری ساخت بالا

 

مجموعه ما سعی دارد تا پنجره دوجداره هافمن را با بالاترین کیفیت در احتیار مشتریان قرار دهد که مهم ترین شاخصه مجموعه ما به حساب می آید. پنجره دوجداره هافمن با استانداردهای لازم ساخته می شوند و دارای نشان استاندارد از سوی شرکت هستند. پس از سه دهه سابقه فروش این محصولات توانسته ایم برند خود را در میان تولیدکنندگان بزرگ در این عرصه قرار دهیم. محصولات ما دارای کارت گارانتی دوساله از سوی شرکت می باشد که در این مدت خدماتی ارزنده به شما مشتریان عزیز ارائه می کنیم. این خدمات شامل تعویض و یا تعمیر محصولات در سریع ترین زمان می باشد. کارشناسان ما می توانند در انتخاب نوع درب و پنجره به شما عزیزان مشاوره رایگان بدهند.