سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سقف پاسیو در اسلامشهر

برای اجرای سقف پاسیو در اسلامشهر تمامی استانداردهای لازم برای ساخت آن ها توسط مجموعه جهان نورگیر رعایت می شود و سعی می شود که انواع نورگیرها با کیفیت بالایی به شما مشتریان عزیز ارائه شود. سقف پاسیو در اسلامشهر نور را با شفافیت بالایی به صورت کامل وارد خانه می کنند. شما می توانید با استفاده از نورگیرهای رنگی ترکیب رنگ زیبایی را برای فضای پاسیو منزل خود ایجاد کنید. مزیت نورگیر های سقفی جهان نورگیر این است که شما عزیزان می توانید با آب بندی کامل این سقف ها را دریافت کنید تا بتوانید در شرایط مختلف از آن استفاده کنید. معماری آتریوم که در دکوراسیون داخلی منزل از نکات حائز اهمیت است، استفاده از سقف نورگیر می تواند در این فضا از خود نقش مهمی داشته باشد. سقف پاسیو می تواند بر اساس سفارش شما طراحی شود و یا می تواند به صورت سازه های آماده در انواع شکل های هندسی مورد استفاده قرار گیرد.

 

در هنگام راه اندازی انواع نورگیرهای سقفی از پوشش های مختلفی استفاده می کنند. معمولا دو پوشش حبابی نورگیر و پلی کربنات بیشترین کاربرد را در ساخت سقف پاسیو در اسلامشهر دارند. پوشش حبابی از ورق های اکریلیک و پایه فایبرگلاس تشکیل شده که ویژگی مهم آن ها استحکام بالا و ضربه پذیری بالای آن ها در برابر ضربات مختلف می باشد. ورق های اکریلیک از قابلیت های فیزیکی و شیمیایی قابل توجه ای برخوردار هستند. از پرکاربردترین نوع پوشش در راه اندازی سقف پاسیو در اسلامشهر، حبابی نورگیر می باشد. به این نورگیرها، کوپل نیز می گویند. سازه های نورگیر های کوپل می توانند به صورت سازه های از پیش ساخته شده در اختیار مشتریان قرار بگیرند. اشکالی که برای سازه های آن ها در نظر می گیرند در انواع شکل های هندسی می باشند که در دریافت نور خورشید به خوبی عمل می کنند.

 

1.    معمولا از انواع سازه های آماده نورگیرهای کوپل در انواع اشکال هندسی در ساخت سقف پاسیو در اسلامشهر استفاده می کنند.

2.    این نورگیر ها قابلیت آن را دارند تا در شرایط مختلف از آن ها استفاده شود. در برابر عوامل جوی مانند برف و باران از خود مقاومت خوبی نشان می دهند.  

3.    این نورگیرها عایق مناسب حرارت و صدا محسوب می شوند و بهترین راه برای دفع صداهای آلوده کننده اطراف به شمار می روند.

4.    با توجه به خاصیت عایق بودن سقف این نورگیرها به صورت دو جداره نیز ارائه می شوند و از چند لایه برای ساخت ضخامت آن ها استفاده می کنند. استفاده از ورق های اکریلیک در ساختار سقف باعث شده است تا رنگ و جلای آن ها در هنگام پولیش زدن به حالت اولیه باز گردد.

5.     شاید برای شما مشتریان سوال شود که چرا تنوع شکل ها زیاد است، در پاسخ باید بگوییم، هر ساختمانی با توجه به نوع کاربردی که دارد دارای فضاهای خاصی جهت نورگیری می باشد برای همین استفاده از پوشش حبابی نورگیر برای سقف پاسیو در اسلامشهر بسیار مناسب می باشد. با توجه به نوع کاربری شکل هایی که برای سقف حیاط خلوت در نظر می گیرند، می تواند متفاوت باشد.