سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت سقف نورگیر حبابی

یکی از فاکتورهایی که در قیمت سقف نورگیر حبابی موثر می باشد این است که نورگیر بر اساس استانداردهای ساخت راه اندازی شود و تمامی استانداردهای لازم برای آن در نظر گرفته شود. مجموعه ما برای محصولات نورگیر تخفیفی ویژه برای مشتریان در نظر دارد وسعی کرده است که تمام متدهای مهم که باعث کیفیت هرچه تمام تر سقف می شوند را رعایت کند و محصولاتی در خور رضایت شما عزیزان ارائه کند. سقف نورگیر حبابی نور را با شفافیت زیاد وارد فضای زیرین منزل شما کرده و فضایی دلنشین برای شما تداعی می کند. شما می توانید با استفاده از نورگیرهای رنگی ترکیب رنگ زیبایی را در منزل خود ایجاد کنید. با پیشرفت صنعت ساختمان سازی و معماری نوین استفاده از سقف تاشو حیاط خلوت می توانید بهترین گزینه برای دریافت فضای پاسیو خانه شما باشد. مزیت نورگیر های سقفی جهان نورگیر این است که شما عزیزان می توانید با آب بندی کامل این سقف ها را دریافت کنید تا بتوانید در شرایط مختلف از آن استفاده کنید. معماری آتریوم که در دکوراسیون داخلی منزل از نکات حائز اهمیت است، استفاده از سقف نورگیر می تواند در این فضا از خود نقش مهمی داشته باشد.

 

معمولا نوع پوشش استفاده شده در راه اندازی نورگیر ها یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت سقف نورگیر حبابی می باشد که باید کاربران عزیز مدنظر داشته باشند. معمولا از دو پوشش حبابی نورگیر و پلی کربنات در اجرای آن ها استفاده می کنند. پوشش حبابی از ورق های اکریلیک و پایه فایبرگلاس تشکیل شده که دارای مقاومت بالایی باشند. ورق های اکریلیک از قابلیت های فیزیکی و شیمیایی قابل توجه ای برخوردار هستند. معمولا بیشتر از پوشش حبابی نسبت به پوشش پلی کربنات استفاده می کنند که در صنعت به سقف نورگیر حبابی نورگیرهای کوپل نیز می گویند. سازه های نورگیر های کوپل می توانند به صورت سازه های آماده در اختیار مشتریان قرار بگیرند. اشکالی که برای سازه های آن ها در نظر می گیرند در انواع شکل های هندسی مختلف مانند مربع، مستطیل و دایره می باشند که در دریافت نور خورشید به خوبی عمل می کنند.

 

1.    این نورگیر ها در دفع صداهای اطراف بسیار مناسب می باشند و عایق مناسبی در برابر حرارت محسوب می شوند. از نظر نسبت به سقف های قدیمی در مزیت هستند.

2.    با توجه به خاصیت عایق بودن سقف نورگیر، این نورگیرها به صورت دو جداره نیز ارائه می شوند و از چند لایه برای ساخت ضخامت آن ها استفاده می کنند. از این نورگیرها می توانید در شرایط مختلف استفاده کنید بدون آن که نورگیر دچار اسیب شود. استفاده از ورق های اکریلیک در ساختار سقف باعث شده است تا رنگ و جلای آن ها در هنگام پولیش زدن به حالت اولیه باز گردد.

3.    سقف نورگیر حبابی از وزن پایینی نیز برخوردار می باشد که از مهم ترین ویژگی های آن ها به شما می رود.

4.    شاید برای شما مشتریان سوال شود که چرا تنوع شکل ها زیاد است، در پاسخ باید بگوییم، هر ساختمانی با توجه به نوع کاربردی که دارد دارای فضاهای خاصی جهت نورگیری می باشد برای همین استفاده از پوشش حبابی و پلی کربنات برای اجرای انواع نورگیرهای سقفی بسیار مناسب می باشد.