سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درب ضد سرقت ارزان

فاکتورهای مختلفی وجود دارند، که در قیمت درب ضد سرقت موثر هستند. اولین عاملی که در قیمت دهی به درب ضد سرقت موثر می باشد، نوع و مقدار متریال استفاده شده در ساخت آن ها می باشد. تولید انبوه درب ضد سرقت در انواع مختلف باعث شده است تا قیمت آن ها زیاد بالا نشده و اکثر کاربران برای خانه های لوکس خود از این درب ها استفاده کنند. یکی از مسائلی که باعث جذب کاربران به این درب ها شده است، مسئله امنیتی است که این درب ها برای خانه ها ایجاد کرده اند. یکی از دلایل نامگذاری این درب ها همین مسئله می باشد. یکی دیگر از عواملی که در قیمت این درب های ضد سرقت موثر است، ابعاد اجرایی آن ها بوده که هرچه از ابعاد بیشتری برخوردار باشد، ساخت آن به زمان بیشتری احتیاج داشته و قیمت آن بالاتر می رود. کارشناسان فنی ما قبل از راه اندازی درب از محل مربوطه بازرسی می کنند تا ابعاد درستی از درب به دست بیاید. برای سطح خارجی و داخلی درب های ضد سرقت طرح های متنوعی متناسب با دکوراسیون داخلی در نظر می گیرند، هرچه این طرح ها پیچیده تر باشند، درب ضد سرقت از قیمت بالاتری برخوردار می شود.

 

اولین قابلیتی که این درب ها دارند، نصب راحت آن ها بوده که برای راه اندازی نیاز به زمان زیادی نمی باشد و کاربران نیز می توانند به راحتی از آن ها کاربری داشته باشند. دومین عامل تنوع رنگ درب ضد سرقت بوده که مجموعه ما سعی کرده است انواع رنگ های درخواستی مشتریان را در پروسه تولید خود قرار دهد. یکی از ویژگی های این درب ها استحکام بالای آن ها بوده که باعث شده است با گذشت زمان دچار فرسایش نشوند. یکی از مسائل مهم که باعث شده است بسیار زیاد در انواع ساختمان ها مورد استفاده قرار بگیرد، امنیت خوبی است که ایجاد می کنند. برای روکش درب ضد سرقت از چوب هایی که کاربرد صنعتی دارند، استفاده می شود. معمولا از دو نوع چوب در ساخت درب ها استفاده می شود. درب های ضد سرقت به گونه ای ساخته می شوند که عایق مناسبی در برابر نفوذ گرما و سرما به حساب می آیند و مانع بسیار خوبی در برابر صداهای آلوده کننده محسوب می شوند.

 

معمولا بر روی درب ضد سرقت می توان دوربین های هوشمند نصب کرد تا عبور و مرور به خوبی کنترل شود. درب ضد سرقت همچنین دارای امکاناتی چون قفل های دیجیتالی بوده که دارای فناوری بالایی هستند. همچنین می توان بر روی درب ضد سرقت از دزگیرهایی پیشرفته استفاده کرد. در راه اندازی اسکلت فلزی این درب ها از جدارهای مختلفی استفاده می شود. در این جدارها از انواع پشم سنگ و پشم شیشه استفاده می کنند. سطح بیرونی این درب ها به گونه ای ساخته می شوند که با برخورد رطوبت دچار زنگ زدگی نمی شوند و رنگ خود را به خوبی حفظ می نمایند. قیمت مناسب این درب ها سبب شده است تا تمامی مشتریان از آن ها در شرایط مختلف استفاده کنند.