سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سقف پاسیو در قوچک

سقف پاسیو به صورت اقساطی نیز در مجموعه جهان نورگیر به فروش می رسیده و با تخفیف ویژه ای به شما مشتریان عزیز ارائه می شود. این نورگیرها دارای ضمانت نامه استاندارد بوده که در مدت دوسال گارانتی از خدمات پس از فروش ما استفاده داشته باشید. سقف پاسیو نور را به صورت کامل دریافت کرده و با ایجاد سایه ای زیبا در فضای زیرین در دکوراسیون فضای پاسیو و یا همان حیاط خلوت نقش مهمی می تواند داشته باشد. تنوع رنگ در سقف پاسیو بالا بوده و شما عزیزان با بهره گیری از نورهای رنگی می توانید در زیبایی فضای بیرونی و درونی منزل خود نقش مهمی داشته باشید. مزیت نورگیر های سقفی جهان نورگیر این است که شما عزیزان می توانید با آب بندی کامل این سقف ها را دریافت کنید تا بتوانید در شرایط مختلف از آن استفاده کنید. معماری آتریوم که در دکوراسیون داخلی منازل از موارد مهم محسوب می شود.

 

پوشش حبابی از پوشش هایی است که برای راه اندازی سقف پاسیو مورد استفاده قرار می گیرد. در این پوشش از دو قسمت مهم برای راه اندازی سقف پاسیو استفاده شده است. ورق های اکریلیک و پایه فایبرگلاس استفاده شده دارای کیفیت بالایی هستند و دارای قابلیت های زیادی هستند. ورق های اکریلیک از قابلیت های فیزیکی و شیمیایی قابل توجه ای برخوردار هستند. اشکالی که برای سازه های آن ها در نظر می گیرند در انواع شکل های هندسی اعم از مخروطی، مربعی، کروی و غیره در قالب های از پیش طراحی شده برای جرای نورگیرها مورد استفاده قرار می گیرند. شاید برای شما مشتریان سوال شود که چرا تنوع شکل ها زیاد است، در پاسخ باید بگوییم، هر ساختمانی با توجه به نوع کاربردی که دارد دارای فضاهای خاصی جهت نورگیری می باشد برای همین استفاده از پوشش حبابی نورگیر برای سقف پاسیو بسیار مناسب می باشد.

 

معمولا در هنگام راه اندازی سقف پاسیو از انواع حباب های اکریلیک استفاده کرده که دارای وزن سبکی هستند. سقف پاسیو در دفع صداهای اطراف بسیار موثر بوده و عایق مناسبی در برابر نفوذ حرارت اضافی محسوب می شوند. با توجه به خاصیت عایق بودن نورگیرهای سقفی در طراحی جدارهای سقف پاسیو از چندین لایه یو پی وی سی استفاده می کنند. سقف پاسیو از وزن پایینی برخوردار بوده که ار قابلیت های مهم این سقوف محسوب می شود. معماری آتریوم در دکوراسیون داخلی منزل از نکات حائز اهمیت است، استفاده از سقف پاسیو برای فضای حیاط خلوت می تواند یکی از نکات قابل توجه باشد. نورگیرها هم می توانند بر اساس سفارش شما طراحی شوند و هم می توانند به صورت آماده مورد استفاده قرار بگیرند.