سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سقف نورگیر در قوچک

امروزه برای دریافت نور خورشید به طور کامل از سقف نورگیر در انواع طرح ها استفاده می کنند.در جهان نورگیر این سقوف با تخفیف ویژه ای عرضه می شود. سقف نورگیر با ایجاد سایبانی زیبا در فضای زیرین در دکوراسیون داخلی از موارد قابل توجه می باشد. تنوع رنگ در سقف نورگیر بالا بوده و شما عزیزان با بهره گیری از نورهای رنگی ملایم می توانید در زیباترشدن فضای و نمای خارجی خود نقش مهمی داشته باشید. مزیت نورگیر های سقفی جهان نورگیر این است که سقف نورگیربا آب بندی کامل در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد. نورگیرهای پاسیو هم می تواند به صورت سازه های آماده به شما عزیزان ارائه شود و هم می توانید بر اساس نظر شخصی خود بهترین طرح را برای آن ها در نظر بگیرید.

 

پوشش حبابی یکی دیگر از پوشش هایی است که برای راه اندازی سقف نورگیر مورد استفاده قرار می گیرد. این پوشش از دو قسمت مهم شامل ورق های اکریلیک و پایه فایبرگلاس تشکیل شده است. معمولا برای پوشش نورگیرهای سقفی مانند سقف نورگیر از انواع پوشش های پلی کربنات و اکریلیک استفاده می کنند. ورق های اکریلیک و ورق های پلی کربنات سبک بوده و از قابلیت های فیزیکی و شیمیایی قابل توجه ای برخوردار هستند. در صنعت به نورگیرهای حبابی نورگیرهای کوپل نیز می گویند. شاید برای شما مشتریان سوال شود که چرا تنوع شکل ها زیاد است، در پاسخ باید بگوییم، هر ساختمانی با توجه به نوع کاربردی که دارد دارای فضاهای خاصی جهت نورگیری می باشد برای همین استفاده از پوشش حبابی نورگیر برای سقف نورگیر بسیار مناسب می باشد.

 

معمولا در هنگام راه اندازی سقف نورگیر از انواع حباب های اکریلیک با اندازه های مختلف استفاده می کنند. با توجه به خاصیت عایق بودن نورگیرهای سقفی در طراحی جدارهای سقف از چندین لایه استفاده می کنند. استفاده از ورق های اکریلیک در ساختار سقف باعث شده است تا رنگ و جلای آن ها در هنگام پولیش زدن به حالت اولیه باز گردد. این نورگیر ها در دفع صداهای اطراف بسیار مناسب بوده و عایق مناسبی در برابر صداهای آلوده کننده و حرارت اضافی بیرون محسوب شده اند. سقف نورگیر از وزن پایینی برخوردار بوده که از قابلیت های مهم این سقوف محسوب می شود. نورگیرها هم می توانند بر اساس سفارش شما طراحی شوند و هم می توانند به صورت آماده مورد استفاده قرار بگیرند.