سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درب ضد سرقت در کرج

فاکتورهای مختلفی وجود دارند، که در قیمت درب ضد سرقت موثر بوده که علاوه بر بحث قیمت بر کیفیت آن ها موثر می باشد. اولین عاملی که در قیمت دهی به درب ضد سرقت موثر است، نوع متریال به کار رفته درساخت آن ها می باشد. تولید انبوه درب ضد سرقت در انواع سایزها باعث شده است تا قیمت آن ها زیاد بالا نبوده و اکثر کاربران برای خانه خود از این درب ها استفاده کنند. همانطور که از اسمشان پیداست، برای ایجاد امنیت کافی بسیار مناسب بوده که برای ساختمان های تجاری و مسکونی بسیار مناسب هستند. یکی دیگر از عواملی که رد قیمت این درب ها موثر است، ابعاد اجرایی آن ها می باشد که هرچه از اندازه بیشتری برخوردار باشد، ساخت آن به زمان زیادی احتیاج دارد. کارشناسان فنی ما قبل از راه اندازی درب از محل مربوطه بازرسی می کنند تا ابعاد درستی از درب به دست بیاید.

 

اولین ویژگی درب ضد سرقت نصب راحت آن ها بوده که باعث مزیت ویژه آن ها نسبت به درب های قدیمی شده است. دومین عامل تنوع رنگ و طرح درب ضد سرقت بوده که مجموعه ما سعی کرده است انواع طرح و رنگ های درخواستی مشتریان را در پروسه ساخت و تولید قرار دهد. یکی از ویژگی های این درب ها استحکام بالای آن ها بوده که باعث دوام بالای آن ها شده است که باعث گذشت زمان دچار فرسایش نمی شوند. چوب های استفاده شده برای ساخت دربهای ضد سرقت مانند راش و بامبو بوده دارای قابیلت های فیزیکی و شیمیایی قابل توجه ای هستند و سطحی براق و جلا داده شده به درب های ضد سرقت می دهند. درب های ضد سرقت به گونه ای ساخته می شوند که عایق مناسبی در برابر نفوذ گرما و سرما به حساب می آیند و مانع بسیار خوبی در برابر صداهای آلوده کننده محسوب می شوند.

 

معمولا بر روی درب ضد سرقت می توان دوربین ها و قفل های دیجیتالی نصب کرد و عبور و مرور افراد را به خوبی کنترل کرد. این درب ها دارای امکانات دیگری چون قفل های دیجیتالی بوده که دارای فناوری بالایی هستند. همچنین می توان بر روی درب ضد سرقت از دزگیر های پیشرفته استفاده کرد. در راه اندازی اسکلت فلزی این ردب ها از جدارهای مختلفی استفاده می شود. در این جدارها از انواع پشم سنگ و پشم شیشه استفاده می کنند. سطح بیرونی این درب ها به گونه ای ساخته می شوند که با خیس شدن دچار زنگ زدگی نمی شوند و رنگ خود را به خوبی حفظ می نمایند. قیمت مناسب این درب ها سبب شده است تا تمامی مشتریان از آن ها در شرایط مختلف استفاده کنند. درب ضد سرقت دارای کارت گارانتی استاندارد از سوی شرکت سازنده بوده که مدت آن دوساله می باشد. مفتخریم تا به شما عزیزان خدمت رسانی کنیم.