سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پنجره دوجداره هافمن در یزد

پنجره دوجداره هافمن در یزد از پروفیل های مختلفی از جمله آلومینیومی و یو پی وی سی ساخته می شود. شبکه داخلی این پروفیل ها توخالی بوده به همین جهت عایق مناسبی در برابر نفوذ سرما و گرما به حساب می آید. علاوه بر این پنجره دوجداره هافمن صداهای آلوده کننده اطراف را به خوبی مهار می کند. درقدیم بیشتر از عایق هایی چون پشم شیشه و پشم شیشه در جدارهای مختلف این درب ها استفاده می کردند. استفاده از پنجره دوجداره هافمن این قابلیت را دارد تا 40 درصد از مصرف انرژی را به حداقل برساند. یکی از درب های دوجداره مجموعه هافمن، درب های آلومینیومی بوده که با گذشت زمان دچار فرسایش نشده و از کیفیت در کاسته نمی شد. این درب ها عایق مناسب صوت بودند و برای مکان هایی چون سرویس های بهداشتی که در معرض رطوبت زیادی هستند،بسیار مناسب هستند. این درب ها ظاهر شکیلی دارند و استفاده از آن ها برای فضاهایی چون حیاط خلوت و استفاده برای پارکینگ های عمومی بسیار مناسب هستند. نوع دیگری از درب های دوجداره موجود می باشند که از روکش پلاستیکی ساخته شده اند که عایق مناسبی در برابر حرارت و سرما به حساب می آیند.

 

در این قسمت می خواهیم درباره یکی از قسمت های مهم پنجره دوجداره هافمن با نام یو پی وی سی بپردازیم. این ماده از مخلوط نمک طعام و نفت خام بدست می آید. از طریق فرایند پلیمریزاسیون این دو عنصر با هم ترکیب شده و ورق های پی وی سی به وجود می آید. یوی پی وی سی استفاده شده در ساخت پنجره دوجداره هافمن در یزد پلاستیکی پلاستیکی بوده و فقط برای ساخت درب و پنجره ها از آن ها استفاده نمی شود. برای ساخت درب دوجداره می توان از مواد بازیافتی نیز استفاده نمود که کیفیت درب های یوپی وی سی را ندارند، این درب ها دارای فاکتورهای زیر می باشند که باعث شده است نسبت به درب های آهنی و شیشه ای قدیمی در مزیت باشند:

1.     مقاومت در برابر ضربات مختلف

2.     عایق مناسب حرارت و صدا

3.     زن کم با طول عمر بالا

4.     دارای امکاناتی چون دسته های کشویی و دینامیکی با فناوری ساخت بالا

 

مجموعه ما سعی دارد تا پنجره دوجداره هافمن را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت بازار در اختیار مشتریان قرار دهد. پنجره دوجداره هافمن در یزد با استانداردهای لازم ساخته می شوند و دارای نشان استاندارد از سوی شرکت سازنده می باشند. پس از سه دهه سابقه فروش این محصولات توانسته ایم در ساخت آن ها به تولید انبوه برسیم و برند خود را در میان تولیدکنندگان بزرگ در این عرصه قرار دهیم. این خدمات شامل تعویض و یا تعمیر محصولات در سریع ترین زمان می باشد. کارشناسان ما می توانند در انتخاب نوع درب و پنجره به شما عزیزان مشاوره رایگان بدهند. و پس از خرید محصول تکنسین فنی برای نصب برای شما عزیزان فرستاده می شود. مزیت ما سه دهه سابقه کاری فروش این محصولات می باشد، امیدواریم تا به شما عزیزان در این زمینه خدمت رسانی بکنیم.