سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پنجره دوجداره هافمن در میاندوآب

پنجره دوجداره هافمن از پروفیل های مختلفی از جمله آلومینیومی و یو پی وی ساخته می شود. شبکه داخلی یو پی وی سی های استفاده شده برای ساخت پنجره دوجداره هافمن دارای شبکه های توخالی بوده که باعث ایجاد مقاومت بالا در پنجره ها شده است. این ویژگی باعث شده است تاپنجره ها در برابر نفوذ حرارت و سرما از خود مقاومت خوبی نشان دهند. درقدیم بیشتر از عایق هایی چون پشم شیشه در جدارهای مختلف این درب ها استفاده می کردند. امروزه استفاده از لایه های یو پی وی سی در جدارهای مختلف این درب ها با مقاومت بیشتری صداهای ناهنجار و حرارت اضافی را دفع می کند. استفاده از پنجره دوجداره هافمن هافمن این قابلیت را دارد تا 40 درصد از مصرف انرژی را به حداقل رسانده و از اتلاف بیش از حد انرژی در ساختمان جلوگیری کند. این پنجره ها ظاهر شکیلی داشته و استفاده از آن ها برای فضاهایی چون حیاط خلوت و استفاده برای پارکینگ ها و ساختمان های تجاری برای ایجاد تهویه مطبوع کافی بسیار مناسب هستند. نوع دیگری از درب های دوجداره موجود می باشند که از روکش پلاستیکی ساخته شده اند که عایق مناسبی در برابر حرارت و سرما به حساب می آیند. با وجود استفاده از جدارهای مختلف برای درب دوجداره از وزن پایینی نیز برخوردار می باشند.

 

در کارگاه های تولیدی از سایزهای مختلفی برای ورق های یو پی وی سی برای ساخت پنجره دوجداره هافمن استفاده می کنند. یو پی وی سی ها دارای قابلیت های فیزیکی و شیمایی قابل توجه ای بوده و در صنعت برای بسیاری از کاربردها از جمله ساخت درب و پنجره مورد استفاده قرار می گیرد. این دو عنصر سازنده یو پی وی سی در مقاومت آن بسیار موثر می باشد. از طریق فرایند پلیمریزاسیون این دو عنصر با هم ترکیب شده و ورق های پی وی سی به وجود می آید. این ماده پلاستیکی و قابل ارتجاع می باشد و فقط برای ساخت درب و پنجره ها از آن ها استفاده نمی شود. پنجره دوجداره هافمن با استفاده از ورق های یو پی وی سی کیفیت پنجره هایی که با مواد بازیافتی تولید می شوند را ندارند. این درب ها دارای ویژگی های زیر می باشند که باعث شده است نسبت به درب های آهنی و شیشه ای قدیمی در مزیت باشند:

  1. مقاومت در برابر ضربات مختلف
  2. شکل پذیری بالای پنجره دوجداره هافمن 
  3. عایق مناسب حرارت و صدا
  4. دارای امکاناتی چون دسته های کشویی و دینامیکی با فناوری ساخت بالا

 

مجموعه ما سعی دارد تا پنجره دوجداره هافمن را با بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار دارد. پنجره دوجداره هافمن با استانداردهای لازم ساخته شده و دارای نشان استاندارد از سوی کارگاه سازنده می باشد. مزیت کاری ما سه دهه سابقه فروش محصولات درب و پنجره بوده که توانسته ایم با قیمتی مناسب به همراه تخفیف ویژه ای به شما عزیزان ارائه کنیم محصولات ما دارای کارت گارانتی دوساله از سوی شرکت می باشد که در این مدت خدماتی ارزنده به شما مشتریان عزیز ارائه می کنیم. این خدمات شامل تعویض و یا تعمیر محصولات در سریع ترین زمان می باشد. کارشناسان ما می توانند در انتخاب نوع درب و پنجره به شما عزیزان مشاوره رایگان بدهند. و پس از خرید محصول تکنسین فنی برای نصب برای شما عزیزان فرستاده می شود. مزیت ما سه دهه سابقه کاری فروش این محصولات می باشد، امیدواریم تا به شما عزیزان در این زمینه خدمت رسانی بکنیم. هافمن توانسته است پس از سال ها تجربه برند خود را در میان تولید کنندگان بزرگ قرار داده و برند خود را ثبت جهانی کرده ایم.