سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پنجره دوجداره هافمن در اندیشه

هافمن تولیدکننده انواع پروفیل های صنعتی چون آلومینیومی و یو پی وی سی در ابعاد مختلف می باشد. پنجره دوجداره هافمن یکی از محصولاتی است که با ساتفاده از این پروفیل ها قابل اجرا و راه اندازی می باشد. استفاده از این پروفیل ها باعث شده است تا حرارت و سرما از طرف بیرون به داخل فضا راه پیدا نکند. علاوه بر عایق حرارتی این پنجره ها عایق مناسب صوت و رطوبت نیز به حساب می آیند. کاربران می توانند قبل از احداث بنای ساختمان مکان های مختلف برای نصب پنجره در نظر داشته باشند. و برای مکان هایی چون سرویس های بهداشتی که در معرض رطوبت زیادی هستند،بسیار مناسب هستند. این درب ها ظاهر شکیلی دارند و استفاده از آن ها برای فضاهایی چون حیاط خلوت و استفاده برای پارکینگ های عمومی بسیار مناسب هستند. نوع دیگری از پنجره دوجداره هافمن موجود می باشند که از روکش پلاستیکی در پروسه تولید قرار دارند که کیفیت پنجره های یو پی وی سی را ندارند. این پنجره ها کاربرد پنجره های یو پی وی سی را ندارند. از یو پی وی سی برای کاربردهای دیگر نیز ساتفاده می کنند.

 

یو پی وی سی خاصیتی دارد که باعث جذب مشتریان به این ورق ها شده است. این یو پی وی سی ها استفاده شده در پنجره دوجداره هافمن علاوه بر مقاومت بالا دارای وزن سبکی بوده و به این دلیل بهتری گزینه در ساخت پنجره ها به شمار می رود. این ماده از مخلوط نمک طعام و نفت خام بدست می آید. دلیل استفاده از نفت خام تولید اتیلن و از نمک کلر می باشد. این دو عنصر سازنده یو پی وی سی در مقاومت آن بسیار موثر می باشد. از طریق فرایند پلیمریزاسیون این ورق های پی وی سی به وجود آمده که به دلیل ترکیب نمک طعام و نفت خام می باشد. این ماده پلاستیکی و قابل ارتجاع می باشد و فقط برای ساخت درب و پنجره ها از آن ها استفاده نمی شود. این پنجره ها دارای امکاناتی چون قفل های دیجیتالی مقاوم بوده که در گذشت زمان دچار فرسایش نمی شوند.

مقاومت وزن کم با طول عمر بالای پنجره دوجداره هافمن

  1. دارای امکاناتی چون دسته های کشویی و دینامیکی با فناوری ساخت بالا
  2. خواص مکانیکی قابل توجه ورق های یو پی وی سی  

 

مجموعه ما سعی دارد تا پنجره دوجداره هافمن را با کیفیت بالا و دوام بسیار بالا برای انواع ساختمان های تجاری با کاربری های مختلف ارائه کند. درب و پنجره ها با استانداردهای لازم ساخته می شوند و دارای نشان استاندارد از سوی شرکت سازنده می باشند. محصولات ما دارای کارت گارانتی دوساله از سوی شرکت می باشد که در این مدت خدماتی ارزنده به شما مشتریان عزیز ارائه می کنیم. این خدمات شامل تعویض و یا تعمیر محصولات در سریع ترین زمان می باشد. کارشناسان ما می توانند در انتخاب نوع درب و پنجره به شما عزیزان مشاوره رایگان بدهند. و پس از خرید محصول تکنسین فنی برای نصب برای شما عزیزان فرستاده می شود. مزیت ما سه دهه سابقه کاری فروش این محصولات می باشد، امیدواریم تا به شما عزیزان در این زمینه خدمت رسانی بکنیم. پنجره دوجداره هافمن دارای نصب آسان بوده که کاربران می توانند بدون هدر دادن زمان زیادی آن ها را در هر کجا که می خواهند، نصب کنند.