سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت درب ضد سرقت

عوامل گوناگونی وجود دارند، که در قیمت درب ضد سرقت لوکس موثر می باشند. اولین عاملی که در قیمت دهی به درب ضد سرقت موثر است، نوع و مقدار متریال استفاده شده می تواند یکی از این عوامل باشد.. تولید انبوه درب ضد سرقت در انواع مختلف باعث شده است تا قیمت آن ها زیاد بالا نباشد و اکثر کاربران برای خانه خود از این درب ها استفاده کنند. یکی از مسائلی که باعث جذب مشتریان به این درب ها شده است، ظاهر زیبای آن ها در عین مقاومت بالای آن ها می باشد. برای همین به درب های ضد سرقت نامیده شدند. یکی دیگر از عواملی که در قیمت این درب ها موثر است، ابعاد اجرایی آن ها می باشد. اندازه هایی که برای درب ضد سرقت در نظر می گیرند، استاندارد بوده و به نوع کاربری ساختمان بستگی دارد. کارشناسان فنی ما قبل از راه اندازی درب از محل مربوطه بازرسی می کنند تا ابعاد درستی از درب به دست بیاید. برای سطح خارجی و داخلی درب های ضد سرقت طرح های متنوعی متناسب با دکوراسیون داخلی در نظر می گیرند، هرچه این طرح ها پیچیده تر باشند، درب ضد سرقت از قیمت بالاتری برخوردار می شود.

 

قیمت درب ضد سرقت لوکس معمولا در رنج های مختلفی قابل تعیین است ولی بالا نبوده و اکثر کاربران می توانند از این درب ها استفاده کنند. تنوع رنگ و طرح در درب ضد سرقت لوکس بالا بوده که مجموعه ما سعی کرده انواع طرح های درخواستی مشتریان را در پروسه تولید قرار دهد. یکی از مسائل مهم که باعث شده است بسیار زیاد در انواع ساختمان ها مورد استفاده قرار بگیرد، امنیت خوبی است که ایجاد می کنند. برای روکش درب ضد سرقت از چوب هایی با کیفیت بالا استفاده می کنند. معمولا از دو نوع چوب با استحکام بالا در ساخت درب ها استفاده می شود. استفاده از این چوب ها باعث ماندگاری بالای درب ضد سرقت لوکس می شود. این چوب ها راش و بامبو بوده که دارای قابیلت های فیزیکی و شیمیایی قابل توجه ای می باشند و سطحی براق و جلا داده شده به درب های ضد سرقت می دهند. درب های ضد سرقت به گونه ای ساخته می شوند که عایق مناسبی در برابر نفوذ گرما و سرما به حساب می آیند.

 

معمولا بر روی درب ضد سرقت می توان دسته هایی کشویی با مقاومت بالا نصب کرد. برای درب ضد سرقت لوکس می توان از دسته هایی تزئینی استفاده کرد. همچنین می توان بر روی درب ضد سرقت از دزگیر های پیشرفته استفاده کرد که باعث مزیت ویژه آن ها نسبت به درب های قدیمی است. در راه اندازی اسکلت فلزی این ردب ها از جدارهای مختلفی استفاده می شود. در این جدارها از انواع پشم سنگ و پشم شیشه استفاده می کنند. معمولا قفلهایی که برای درب ضد سرقت استفاده می شود، به صورت دیجیتالی بوده که امنیت کافی را به وجود می آورند. سطح بیرونی این درب ها به گونه ای ساخته می شوند که با خیس شدن دچار زنگ زدگی نمی شوند و رنگ خود را به خوبی حفظ می نمایند. قیمت مناسب این درب ها سبب شده سات تا تمامی مشتریان از آن ها در شرایط مختلف استفاده کنند.