سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سقف پلی کربنات در همدان

سقف پلی کربنات از نورگیرهای با کیفیت ما بوده که با استفاده از انواع ورق های پلی کربنات در پروسه تولید قرار می گیرد. جهان نورگیر سقف پلی کربنات در همدان را با تخفیف ویژه ای به شما عزیزان ارائه می کند. این نورگیرها دارای ضمانت نامه استاندارد بوده که در مدت زمان پشتیبانی خدماتی قابل توجه به شما مشتریان عزیز ارائه می شود. معمولا مدت زمان گارانتی این محصول از سوی شرکت سازنده به صورت دوساله می باشد. سقف پلی کربنات نور را به صورت کامل دریافت می کند و با ایجاد سایه ای زیبا در در زیباتر شدن نمای خارجی ساختمان از موارد مهم به شمار می رود. تنوع رنگ در نورگیرهای سقفی بالا بوده و شما عزیزان می توانید با بهره گیری از نورهای رنگی ملایم فضایی دلنشین به فضای پاسیو بدهید. مزیت نورگیر های سقفی جهان نورگیر این است که شما عزیزان می توانید با آب بندی کامل این نورگیرها را دریافت می کنید. این نورگیرها برای کلیه شرایط قابل استفاده بوده و محدودیتی در استفاده از آن ها وجود ندارد. سقف پلی کربنات می تواند به صورت سازه های آماده در اختیار شما عزیزان قرار گیرد.

 

معمولا برای نورگیرهای سقفی مانند سقف پلی کربنات در همدان پوشش های مختلفی جهت راه اندازی در نظر می گیرند که نسبت به نورگیرهای قدیمی بسیار در مزیت می باشند. پوشش حبابی و پوشش پلی کربنات پوشش هایی می باشند که در ساخت نورگیرهای سقفی بسیار از آن ها استفاده می شود. در پوشش حبابی از اجزای مهم زیر جهت راه اندازی نورگیر استفاده می کنند:

1.     پایه های فایبرگلاس

2.     ورق های اکریلیک

برای ایجاد استحکام کافی از فایبرگلاس استفاده می کنند و برای پولش بندی نورگیرها از ورق های شفاف اکریلیک استفاده می کنند. در صنعت به نورگیرهای حبابی نورگیرهای کوپل نیز می گویند که بیشتر استفاده صنعتی دارد. اشکالی که برای سازه های آن ها در نظر می گیرند در انواع شکل های هندسی اعم از مخروطی، مربعی، کروی و غیره در قالب های از پیش طراحی شده برای اجرای نورگیرها مورد استفاده قرار می گیرند. برای همین استفاده از پوشش حبابی نورگیر برای سقف پاسیو بسیار مناسب می باشد. هر ساختمانی با توجه به فضاهای مختلفی که دارد، فضاهای مختلفی برای دریافت نور خورشید دارد، بنابراین استفاده از سقف پلی کربنات برای این مکان ها بهترین راه استفاده از نورگیرهای سقفی می باشد.

 

معمولا در هنگام راه اندازی سقف پلی کربنات از انواع حباب های اکریلیک در انواع سایزها با تنوع رنگ بالا استفاده می کنند. سقف پلی کربنات در همدان در دفع صداهای اطراف بسیار مناسب بوده و عایق مناسبی در برابر صداهای آلوده کننده محسوب شده اند. با توجه به خاصیت عایق بودن نورگیرهای سقفی در طراحی جدارهای درونی اسکلت فلزی آن ها از چندین لایه استفاده می کنند. استفاده از ورق های اکریلیک در ساختار سقف باعث شده است تا رنگ و جلای آن ها در هنگام پولیش زدن به حالت اولیه باز گردد. سقف پلی کربنات از وزن پایینی برخوردار بوده که ار قابلیت های مهم این سقوف محسوب می شود. معماری آتریوم در دکوراسیون داخلی منزل از نکات حائز اهمیت است، استفاده از سقف پاسیو برای فضای حیاط خلوت می تواند یکی از نکات قابل توجه باشد. نورگیرها هم می توانند بر اساس سفارش شما طراحی شوند و هم می توانند به صورت آماده مورد استفاده قرار بگیرند.