سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سقف حیاط خلوت در بروجرد

سقف حیاط خلوت به صورت با قسطهای ماهانه به فروش رسیده که برای آن تخفیفی ویژه در نظر گرفته که با آب بندی کامل به شما عزیزان ارائه می شود. سقف پاسیو دارای ضمانت نامه بوده و ضمانت نامه آن استاندارد می باشد که گارانتی آن ها دو ساله می باشد. سقف پاسیو نور را به صورت کامل بازتاب می کند و از موارد مهم در دکوراسیون داخلی به شمار می رود. در دکوراسیون فضای پاسیو و یا همان حیاط خلوت بسیار مهم می باشد. تنوع رنگ در سقف حیاط خلوت بالا است و می توانید بر اساس ترکیب رنگ هایی زیبا در زیباکردن دکوراسیون داخلی نقش مهمی داشته باشید.  مزیت نورگیر های سقفی جهان نورگیر این است که شما عزیزان می توانیدمدل های مختلفی برای آن ها در نظر داشته باشید. معماری آتریوم که در دکوراسیون داخلی منازل از موارد مهم محسوب می شود، استفاده از نورگیرهای پاسیو در این امر بسیار مورد توجه است.  

         

برای نورگیرهای سقفی معمولا از جمله پوشش سقف حیاط خلوت جهت پولش بندی روکش سقف از ورق های شفاف پلی کربنات و حبابی نورگیر در رنگ های مختلف استفاده می کنند. این ورق ها وزن سبکی داشته و باعث شده است تا سقف حیاط خلوت نصب راحتی داشته باشد. برای ایجاد استحکام بالا از پایه های فلزی و فایبرگلاس استفاده می کنند. این پایه ها دارای ماندگاری بالایی بوده و با گذشت زمان دچار فرسایش نمی شوند. در صنعت به نورگیرهای حبابی نورگیرهای کوپل نیز گفته می شو بیشتر صنعتگران از این نام استفاده می کنند. اشکالی که برای سازه های آن ها در نظر می گیرند در انواع شکل های هندسی اعم از مخروطی، مربعی، کروی و غیره در قالب های از پیش طراحی شده برای جرای نورگیرها مورد استفاده قرار می گیرند. معمولا برای سقف حیاط خلوت اشکال مختلفی در نظر گرفته که بر اساس استانداردهای جهانی می باشد.

 

 

برای سقف حیاط خلوت امکاناتی ویژه در نظر می گیرند. این نورگیرها دارای ریموت کنترل های دیجیتالی بوده که در ورت نیاز می توانید سقف را باز و بسته کنید و از امکانات ویژه سقف حیاط خلوت به نحو احسن بهره داشته باشید. سقف حیاط خلوت معمولا دارای حباب های نوری برای انعکاس نور خورشید داشته و با این کار نور خورشید به خوبی به فضای زیرین سقف بازتاب داده می شود.