سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سقف نورگیر در میاندوآب

نورگیرهای امروزه به صورت پوشش سقف نورگیر پلی کربنات و یا حبابی در بازار به مشتریان فروخته می شود که دارای مزیت بیشتری نسبت به سقف های شیشه ای داشته و از نظر وزن نیز سبک تر از سقف های شیشه ای به شمار می روند. در پوشش سقف نورگیر برای ایجاد استحکام بالا به همراه ماندگاری بالا از پایه های فایبرگلاس با درجه کیفی مختلف استفاده می کنند که دارای خواص مکانیکی زیادی هستند. پایه های فایبرگلاس با برخورد رطوبت دچار زنگ زدگی نشده و طول عمر بالایی دارند اشکالی که برای اسکلت فلزی سقف نورگیر در نظر دارند، در انواع شکل های مختلف که بیشترین استفاده را نسبت به شکل های دیگر دارند، اعم از مخروطی، مربعی و دایروی در قالب های از پیش طراحی شده برای اجرای سقف نورگیر مورد استفاده قرار می گیرند. این هم باید یاداور شویم که هر ساختمانی با توجه به کاربری های مختلفی که دارد، فضاهای مختلفی جهت نورگیری می تواند داشته باشد.

 

در کارگاه ها معمولا ابعاد مختلفی برای حباب های نوری سقف نورگیر در نظر می گیرند که وزن خیلی کمی دارند. حباب هاب نوری سقف نورگیر دارای تنوع طرح و رنگ زیادی داشته و قیمت باایی هم ندارند و با توجه به استانداردهای تعریف شده در قالب هایی آماده مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از حباب های نوری در جدارهای درونی سقف نورگیر باعث شده است تا عایق مناسبی از نظر صوت و حرارت محسوب شده و همچنین در برابر نوذ رطوبت نیز مقاوم باشند. مجموعه جهان نورگیر این افتخار را دارد تا دست مشتریان را برای انتخاب بهترین طرح برای نورگیرهای سقفی باز گذاشته است. جهان نورگیر می کوشد تا سقف نورگیر را با بهترین کیفیت و به شما عزیزان عرضه کرده و برای کلیه محصولاتش تخفیفی مناسب در نظر گرفته است.

 

یکی از فاکتورهایی که در قیمت دهی به نورگیرهای سقفی مهم است، نوع سازه های فلزی به کار رفته و نوع حباب های اکریلیک به کار رفته برای دریافت نور خورشید است. معمولا باید برای راه اندازی نورگیر ها از سازه های مقاومی با وزن کم استفاده کنند. برای روکش سقف نورگیر از ورق های پلی کربنات و حبابی نورگیر استفاده می کنند که ورق های پلی کربنات نسبت به ورق های اکریلیک مقرون به صرفه تر می باشند. وظیفه نورگیرهای سقفی دریافت نورگ مرئی خورشید به صورت کامل می باشدبا پیشرفت صنعت معماری و ساخت و سازهای مهندسی استفاده از سقف کشویی و متحرک به صورت نورگیر برای فضای حیاط خلوت و یا همان پاسیو شما می تواند یکی از نکات مهم در نورگیری به حساب آید. سقف نورگیر، سقف حیاط خلوت، سقف پاسیو و سقف پلی کربنات همگی با آب بندی به شما کاربران فروخته می گردد.