سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سقف نورگیر در بوکان

پوشش حبابی و پوشش پلی کربنات پوشش یو پی وی سی سقف نورگیر بیشترین استفاده را در ساخت و راه اندازی نورگیرهای سقفی دارند که نسبت به نورگیرهای شیشه ای در مزیت می باشند. ورق های یو پی وی سی استفاده شده و پلی کربنات دارای وزن سبکی هستند. در پوشش سقف نورگیر برای ایجاد استحکام بالا از پایه های فایبرگلاس استفاده می کنند. پایه های فایبرگلاس با برخورد رطوبت دچار زنگ زدگی نشده و دوام خود را به خوبی حفظ می کنند. در صنعت به نورگیرهای حبابی نورگیرهای کوپل گفته می شود که بیشتر سازندگان نورگیرها و صنعتگران از این نام استفاده می کنند. اشکالی که برای اسکلت فلزی نورگیرهای سقفی در نظر دارند، در انواع شکل های مختلف که بیشترین استفاده را نسبت به شکل های دیگر دارند، اعم از مخروطی، مربعی، کروی و غیره در قالب های از پیش طراحی شده برای اجرای نورگیرها مورد استفاده قرار می گیرند. شاید برای شما کربران پیش آید که چرا تنوع شکل های نورگیرهای سقفی زیاد است، در پاسخ به شما باید عرض کنیم، هر مجتمعی با توجه به نوع کاربردش از فضاهای مختلف یک ساختمان دارای فضاهای خاصی جهت دریافت نور می باشد برای همین استفاده از پوشش حبابی نورگیر برای سقف نورگیر بسیار خوب می باشد.

 

در کارگاه های سازنده معمولا سایزهای مختلف حباب ها که از ورق های اکریلیک ساخته شده اند با وزن خیلی کم استفاده می کنند. این حباب های استفاده شده در سقف نورگیر باعث شده تا نورگیرها عایق مناسب صوت و رطوبت محسوب شوند. در هنگام ساخت جدارهای درونی اسکلت سقف نورگیر با توجه به خاصیت عایق پذیری آن ها  از چندین لایه عایق پشم شیشه و پشم سنگ استفاده می کنند. مجموعه جهان نورگیر این افتخار را دارد تا دست مشتریان را برای انتخاب بهترین طرح و رنگ برای نورگیرهای سقفی باز گذاشته و آن خها متناسب با دکوراسیون و دیزاین فضای حیاط خلوت از بهترین نورگیر استفاده کنند. جهان نورگیر می کوشد تا سقف نورگیر را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به شما عزیزان عرضه کند.

 

سقف نورگیر دارای قیمت بالایی نبوده و  فاکتورهای مختلفی وجود دارند که در قیمت دهی به نورگیرها موثر می باشندیکی از این فاکتورهای کیفی ابعاد سقف است که باید با توجه به اندازه محل در استانداردهای مشخصی ساخته گردد. جهان نورگیر تخفیف ویژه ای برای نورگیرهای سقفی خود در نظر گرفته است. وظیفه نورگیرهای سقفی این است که نور مرئی را با شفافیت بالایی گرفته به فضای زیرین انتقال دهد. با پیشرفت صنعت ساختمان سازی استفاده از سقف کشویی و متحرک حیاط خلوت برای فضای پاسیو شما می تواند یکی از نکات قابل توجه به حساب می آید. سقف نورگیر، سقف حیاط خلوت، سقف پاسیو و سقف پلی کربنات همگی با آب بندی کامل به شما کاربران فروخته می گردد.